Wednesday, January 4, 2012

Real Madrdi - Malaga 3:1 (copa del rey, first leg)

Jose Mourinho priznao je da je bio nezadovoljan igrom svih svojih fudbalera u prvom poluvremenu dvoboja protiv Malage u španjolskom Copa Del Rey.

Real Madrid je na svom terenu pobijedio Malagu sa 3:2 u prvoj utakmici osmine finala, ali je do 68. minute gubio 0:2. Golovima Khedire, Higuaina i Benzeme "kraljevski klub" je ipak preokrenuo rezultat i mirnije može čekati uzvrat 10. siječnja, ipak, Mourinho nakon sve nije mogao biti previše zadovoljan.

"Rekao sam svojim igračima na poluvremenu da bih zamijenio svu jedanaestoricu da mogu. Napravio sam tri zamjene kako bi ekipa počela igrati drugačije. Razmišljao sam da to napravim čak i prije poluvremena, ali ne volim to raditi. Trojica koju sam izvadio na poluvremenu nisu bili ništa lošiji od ostalih, ali više izmjena nisam mogao napraviti" rekao je portugalski mag na konferenciji za novinare nakon utakmice.

"U nastavku se promijenio ritam, ali i koncentracija mojih igrača. Ako smo mogli igrati tako u drugom poluvremenu, zašto nismo i u prvom? Na kraju se ipak računa rezultat nakon dvije utakmice. Važno je proći dalje", dodao je Jose Mourinho.

Portugalac je istako da se neki od njegovih igrača nisu vratili u dobrom stanju nakon božićne stanke.

"Neki igrači doživljavaju praznike kao vrijeme za odmor, dok drugi putuju i ne prestaju jesti i piti", rekao je Mourinho, bez spominjanja imena problematichnih igracha.

No comments: